Wednesday 15 March 2023

KURUS SEBELUM RAYA DENGAN SET KURUS SHAKLEE

Azam saya nak KURUS SEBELUM RAYA DENGAN SET KURUS SHAKLEE. Haa gituuu Walaupun setiap tahun azam yang sama, tiada masalah janji kita happy. Betul tak? Tapi biasa la, kalau nak kurus bukan sesuatu yang mudah. Jangan fikir kalau harini kita diet esok boleh kurus ye. Jangan sesekali berfikiran begitu. 


Diet pulak sekarang ni ada pelbagai jenis seperti diet Keto, diet Intermittent Fasting, diet FBM, diet kalori dan macam-macam lagi. Dan semua berhak untuk memilih yang mana satu menjadi pujaan hati. Bagi saya dulu dan kini tetap sama iaitu DIET MUDAH DENGAN SET KURUS SHAKLEE. Tambahan bulan Ramadan semakin tiba, lagi la keinginan untuk kurus semakin membuak-buakkan. Boleh rujuk artikel saya mengenai SET PUASA SHAKLEE.

KENAPA SET KURUS SHAKLEE ADALAH PILIHAN UTAMA?


SET HELLO NEW YOU

Saya amat mengesyorkan set ini untuk anda cuba kerana set ini memenuhi nutrisi yang diperlukan oleh tubuh badan kita. Dalam proses penurunan berat badan, kita tidak boleh terlalu drastik kerana penurunan yang terlalu cepat selalunya tidak akan bertahan lama. Dengan set kurus shaklee ini ia mampu menurunkan berat badan secara ideal, ini kerana produk shaklee terbukti selamat dan berkesan.

Produk Shaklee selamat dan berkesan

  • Ramuannya 100% tanpa pengawet
  • Tiada perisa dan perasa tiruan
  • Bebas bahan kimia
  • Rendah Indeks Glisemik

Apakah kesan Set Kurus Shaklee ini?

  • Melancarkan sistem penghadaman
  • Membantu mengekalkan bentuk badan yang cantik
  • Mengempiskan perut
  • Mengelakkan anda gemuk semula dengan cepat ketika kurus
  • Meningkatkan metabolisme badan
  • Memberi kita lebih bertenaga dan cergas

Fungsi setiap produk dalam Set Kurus Shaklee


1. VIVIX



2. CINCH SHAKE













3. OMEGA GUARD



4. HERBLAX




5. LECITHIN





Saya kongsikan testimoni dari pengguna yang telah mengamalkan set kurus shaklee.

10 TAHUN SIMPAN LEMAK AKHIRNYA BERJAYA TURUN BERAT DAN BADAN LEBIH SIHAT, CERGAS DAN BERTENAGA.




Setiap wanita impikan berat badan yang ideal. Saya antara salah seorang daripadanya.

Prosesnya memang mengambil masa yang lama kalau kita tidak tahu cara yang betul. Dari lahirkan anak pertama, kedua, ketiga berat badan semakin mencanak naik.

Start anak ketiga baru sedar diri, tapi disebabkan tiada ilmu yg cukup, pelbagai diet dah cuba, buat senaman yg extreme sehingga lutut sakit. Hampir 7 tahun merana sakit lutut, terpaksa rujuk fisioterapi, itu pun masih tak sembuh..

Lahir anak keempat tahun 2021 cuba lagi misi untuk turunkan berat badan.Buat IF dan akhirnya diperkenalkan dengan Shaklee...Awalnya cuba ESP & Alfalfa untuk bantu penyusuan.. tetapi terkurus tanpa sengaja..

Dari berat 84kg sebelum bersalin, dalam tempoh 6 bulan berjaya menurunkan berat sehingga 68kg

Semasa Shaklee memperkenalkan Hello New Set, terus grab untuk maintainkan berat badan. Yang bestnya inch loss memang nampak ketara..Dari pakai baju saiz 2XL sekarang dah pakai baju siaz M. Masih berusaha untuk menurunkan berat badan ke tahap yg ideal..

Ternyata setiap product SHAKLEE yang saya consume utk berdiet memang mendatangkan kesan dan hasil. 

Pengambilan ESP DAN CINCH setiap kali, semasa saya mulakan hari berpuasa IF, Dan berbuka IF, ia sangat membantu saya untuk kenyang lebih lama, dan dapat mengawal nafsu makan yang berlebihan.

Alhamdulillah sangat-sangat membantu memberi saya tenaga dan kecukupan protein untuk terus kenyang sampai lewat petang. LECITHIN dan OMEGA berfungsi memecahkan lemak dimana saya dapati proses pecah lemak di badan saya jauh lebih laju dan pantas berbanding jika tidak mengambilnya. HERB-LAX adalah yang paling saya suka sekali,kerana setiap kali pengambilannya, saya tak perlu tunggu lama, keesokan paginya terus keluar hasilnya,ini sangat-sangat terbukti, saya dapat membuang dgn sangat lancar,segala toksin dan makanan yg berlebihan semua saya akan “flush” setiap pagi.

Terima kasih Shaklee kerana banyak membantu saya dalam proses penurunan berat badan dan Alhamdulillah lutut saya semakin pulih..

Terima Kasih Supermom Shaklee Story!

Perkongsian oleh : Mazila Hailan

KESIMPULAN

Haaa best ke tak best SET KURUS SHAKLEE ini. Bagi anda yang ingin dapatkan set ini, boleh hubungi saya di wasap. Jom sama-sama kita kurus dengan sihat.

#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#blogmegashaklee2023
#pengedarshakleemanjung


No comments:

Post a Comment

Mohon kerjasama anda supaya membuat ulasan dengan baik. Ulasan bersifat spam tidak akan diterbitkan. Terima kasih.

KEBURUKAN INTERMITTENT FASTING YANG RAMAI TAK TAHU

Wahhh dah kurus!!! Bestnya!!!  Bagi laa tips. "Saya buat diet Intermittent Fasting je" "Saya buat diet Keto" "Saya ...