Sunday 12 March 2023

DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE

Duit raya awal shaklee bagi?? Biar betul?? Tapi kalau dah bagi siapa yang tak suka kan.😁😍 Tu laa hakikat yang di alami oleh semua pengedar shaklee yang layak menerima duit raya awal. Tiap-tiap bulan tanpa miss shaklee akan masukkan duit bonus kepada semua yang layak, selalunya setiap 15hb setiap bulan. Tetapi kalau 15hb tu jatuh pada hari minggu, bonus tersebut akan dapat sehari sebelum hari cuti. Bestkan.



Nak cerita tentang duit raya awal dari shaklee tahun ni best sangat sebabnya estimate Hari Raya Aidilfitri adalah pada 23 April 2023 dan duit raya shaklee bagi akan masuk ke akaun bank para pengedar shaklee pada 14hb hari Jumaat. Wahhhh...awal seminggu dari hari raya. 


So, bila dah dapat duit raya awal ni macam-macam kita boleh planning kan.
  • beli kuih raya
  • baju raya
  • duit minyak kereta dan tol balik kampung
  • duit raya untuk parent dan sanak saudara
  • duit perbelanjaan bila di kampung
Ikutkan kalau hari raya ni bukan sikit perbelanjaannya tambah-tambah kalau family besar, jadi dengan Duit raya awal dari shaklee ni memang sangat-sangat membantu.

BERAPA BONUS SHAKLEE?

Tiada limit bonus yang kita boleh dapat dari shaklee ini.  Setiap orang berbeza pendapatan bonus bergantung kepada sales yang mereka buat dan walaupun 2 angka tetap akan dibayar oleh shaklee. 






NAK TAHU CARA DAPATKAN DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE?

Mudah sangat caranya. Anda hanya perlu daftar sebagai ahli shaklee dan saya akan guide anda sehingga anda mampu jana income dari bisnes shaklee ini. Yuran keahlian hanya RM35.00 SAHAJA, sangat-sangat berbaloi. Klik SINI untuk daftar ahli.



Lepas dah daftar ahli, anda dah boleh mulakan perniagaan anda. Kami ada sediakan kelas, group support, tools bisnes dan semuanya adalah untuk kejayaan bersama. Anda bole wasap saya untuk lebih lanjut.

2 comments:

  1. Wah...bagusnya dapat duit Raya Awal..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan...best sangat boleh buat tambah-tambah perbelanjaan.

      Delete

Mohon kerjasama anda supaya membuat ulasan dengan baik. Ulasan bersifat spam tidak akan diterbitkan. Terima kasih.

KEBURUKAN INTERMITTENT FASTING YANG RAMAI TAK TAHU

Wahhh dah kurus!!! Bestnya!!!  Bagi laa tips. "Saya buat diet Intermittent Fasting je" "Saya buat diet Keto" "Saya ...