Saturday 18 March 2023

KENAPA SHAKLEE SUPPLEMENTS TERBAIK DI MALAYSIA

Bila google vitamin atau supplements je keluar shaklee, bila search kat facebook pun shaklee, kat youtube pun shaklee, dimana-mana ada shaklee. Kenapa Shaklee ranking nombor 1? Kenapa shaklee supplement terbaik di Malaysia? Haaa nak tau kenapa?


Bila sesuatu produk tu popular di google, maknanya ia menjadi kegemaran ramai, ramai orang yang menggunakannya dan ia dipercayai. Saya adalah salah seorang pengguna tegar vitamin Shaklee sejak saya mengenalinya pada tahun 2014. Untuk membuat seseorang bertahan lama dengan sesuatu produk itu, pengguna haruslah menggunakannya untuk merasai keberkesanan produk tersebut.


 SEBAB KENAPA SHAKLEE SUPPLEMENTS TERBAIK DI MALAYSIA
  1. Dr Forrest C. Shaklee adalah pengasas syarikat Shaklee dan beliau yang      menghasilkan vitamin pertama didunia yang dinamakan Vitalized Mineral yang telah berusia lebih dari 100 tahun. Ia adalah multivitamin pertama di dunia, malah dah berjuta-  juta orang yang telah mengamalkannya. Kini Vitalized Mineral di kenali sebagai Vita-lea@multivitamin. Pada awal ciptaan, Vita-lea dihasilkan dalam bentuk cecair pada 1915. Ketika itu ia dinamakan Shaklee Vitalized Mineral, sejak itu lah nama 'VITA-MIN" diguna pakai oleh semua jenama.


    2. TRUSTED BRAND AWARD 2021 & 2022 - Anugerah ini adalah anugerah yang dipilih             oleh orang ramai, yang berdasarkan kredibiliti, kualiti, value, menyelesaikan masalah,             inovasi dan social responsibility. Apa yang bestnya, kemenangan ini adalah hasil pilihan          rakyat Malaysia, 3rd party endorsement dan bukannya award syok sendiri. Terbukti                 Shaklee adalah produk vitamin pilihan ramai rakyat Malaysia.






    3.  SENTIASA SELAMAT, SENTIASA BERKESAN, SENTIASA MESRA ALAM

  • Shaklee menjamin keselamatan dan ketulenan bagi setiap produk. Setiap produk Shaklee melalui ujian yang teliti, bermula dari kawalan bahan-bahan mentah, dengan ramuan 100% tanpa pengawet, perisa, perasa tiruan, bahan-bahan kimia dan lain-lain.
  • Ahli-ahli saintis menjalankan ujian demi ujian untuk memastikan keberkesan produk Shaklee. Pada tahun 2007, kajian landmark dijalankan dengan kerjasama penyelidik dari sekolah kesihtan awam UC Berkeley menunjukkan bahawa orang-orang yang mengambil supplement Shaklee mempunyai kesihatan yang lebih baik daripada mereka yang mengambill satu jenis vitamin atau tidak langsung mengambil supplement.
  • Syarikat Shaklee ditubuhkan pada tahun 1956, merupakan syarikat pertama di dunia yang memperolehi sijil "Climate Neutral" mengimbani pelepasan karbon dan lebih 50 tahun, Shaklee terus giat memimpin Gerakan alam sekitar serta kerja-kerja amal.
  • Sehingga tahun 2019, ahli sukan olimpik telah memenangi 146 pingat emas, perak dan pingat gangsa, Bukti yang paling ketara adalah berjuta-juta orang seperti anda yang telah hidup lebih sihat kerana Shaklee. Ini termasuklah ahli-ahli Pure Performance dan angkasawan NASA.





  4.    Semua produk Shaklee sesuai untuk semua golongan dan selamat digunakan.                 Antara set pilihan ramai adalah
  • SET KURUS SHAKLEE
  • SET HAMIL SHAKLEE
  • SET BERPANTANG SHAKLEE
  • SET PUASA SHAKLEE
  • SET KANAK-KANAK SHAKLEE
Jika anda berminat dengan mana-mana set shaklee, anda boleh wasap saya. Insyaallah saya akan bantu anda untuk membuat pilihan yang tepat.

#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#blogmegashaklee2023
#pengedarshakleemanjung


No comments:

Post a Comment

Mohon kerjasama anda supaya membuat ulasan dengan baik. Ulasan bersifat spam tidak akan diterbitkan. Terima kasih.

KEBURUKAN INTERMITTENT FASTING YANG RAMAI TAK TAHU

Wahhh dah kurus!!! Bestnya!!!  Bagi laa tips. "Saya buat diet Intermittent Fasting je" "Saya buat diet Keto" "Saya ...