Monday 8 May 2017

CARA UBATI RESDUNG DENGAN UBAT YANG PALING SELAMAT

Resdung boleh mengakibatkan hilang hidung?? 

Betul ke?? 

Apakah ada cara untuk mengubati resdung ini??

 Sebenarnya resdung ini merupakan kerengsangan hidung yang boleh menyebabkan hidung dan organ-organ lain menjadi gatal dan menimbulkan ketidakselesaan. Dengan kata yang lebih saintifik, ia adalah virus kanser yang hidup di bawah lapisan kulit.


CARA UBATI RESDUNG, SET RESDUNG




TANDA-TANDA RESDUNG

  • Sakit di bahagian muka
  • Nanah seperti lelehan di hidung
  • Hidung berair dan tersumbat
  • Kegatalan yang melampau di muka dan hidung
  • Kerap bersin di waktu pagi
  • Cecair hingus berwarna hijau dan kadangkala berbau busuk
  • Asthma
  • Sakit kepala
CARA PENCEGAHAN RESDUNG
  • Elakkan makan makanan yang menyebabkan alahan
  • Jauhkan diri daripada asap rokok atau asap yang tercemar
  • Banyakkan minum air bagi mencairkan mukus
  • Elakkan menyentuh mata dengan tangan anda

Apa kata anda lihat video ini tentang cara mengatasi penyakit resdung ini.





Nama saya Nurhafizah Zamri .saya berumur 29 tahun dan sebagai surirumah sepenuh masa ..saya mengunakan Shaklee sejak 2 tahun yang lepas akibat kulit kusam selepas bersalin dan resdung yang agak menganggu setiap pagi hari2 saya sejak dari sekolah lagi.

Setiap pagi akan kedengaran disetiap ruang rumah, kelas ataupon tempat kerja saya bersin setiap pagi. arhhhh malunya,tidak boleh dibayangkan.

Bukan itu sahaja resdung yang saya alami juga mengakibatkan saya alah pada habuk dan  makanan. Bukan pada makanan laut seperti sotong udang dan ketam sahaja malah pada semua makanan seperti ayam dan ikan yang tidak fresh juga akan menyebabkan saya mengalami kegatalan pada hidung dan mata. Yang lagi teruk mata saya akan membengkak, berair dan gatal kemerahan  dengan teruknya.

Boleh bayangkan tak saya juga tidak boleh membeli ayam di Tesco kerana ayam-ayam disana sudah tidak segar lagi. Pasar malam adalah hanya tempat saya membeli makanan basah .

Oleh kerana takutkan kehilangan hidung yang  sering diperkatakan saya mula cuba mencari penawar untuk permasalahan saya.

Untuk permulaan saya hanya mengamalkan  vitamin C sahaja dah sebulan kemudian baru lah menambah Alfalfa sebagai 1 set resdung.


CARA UBATI RESDUNG, UBAT RESDUNG YANG PALING MUJARAB

Saya konsisten makan dalam sebulan dan telah menunjukan tidak balas bahawa saya tidak lagi bersin diwaktu pagi dan mengalami kegatalan pada mata dan hidung saya.

Saya juga boleh makan makanan laut tanpa berpantang lagi seperti selalu. Alhamdulillah,akhirnya saya keluar dari masalah saya yang menghantui saya bertahun-tahun lamanya sejak dari sekolah lagi .

Terima kasih Allah..

Pada mereka yang mengalami masalah seperti saya anda boleh mencuba Set Resdung Shaklee ini kerana ia sangat berkesan. Saya yakin ia juga berkesan pada anda.


TESTIMONI 25: NORHAFIZAH ZAMRI




 


Dapatkan produk shaklee dan konsultasi secara percuma. Insyaallah yang terbaik dari Kak Yang. Sila klik ikon dibawah untuk membeli SET RESDUNG ini.


 SET RESDUNG



PM / Facebook : Rozila Ramli 
Page : Vitaminku Sihat 
Call / SMS / Whatsapp : 012-6203284 
Emel : r_rozila@yahoo.com 


PENGEDAR SHAKLEE PERAK 
PENGEDAR SHAKLEE MANJUNG 
PENGEDAR SHAKLEE LUMUT 
PENGEDAR SHAKLEE SITIAWAN 
PENGEDAR SHAKLEE AYER TAWAR

No comments:

Post a Comment

Mohon kerjasama anda supaya membuat ulasan dengan baik. Ulasan bersifat spam tidak akan diterbitkan. Terima kasih.

KEBURUKAN INTERMITTENT FASTING YANG RAMAI TAK TAHU

Wahhh dah kurus!!! Bestnya!!!  Bagi laa tips. "Saya buat diet Intermittent Fasting je" "Saya buat diet Keto" "Saya ...