Monday 5 June 2017

PENANTIAN ZURIAT SELAMA 6 TAHUN, AKHIRNYA TERCAPAI

Allah adalah sebaik-baik perancang di alam ini. Tiada yang boleh menidakkan kemampuanNya. Kita kena yakin bahawa Allah akan berikan rezeki anak bila Dia tahu kita sudah cukup layak untuk menjadi ibu bapa yang baik untuk anak-anak kita nanti. Selain itu, kita perlulah berusaha dan berdoa supaya dikurniakan zuriat. Jangan hanya berdoa tanpa usaha ya, kerana Allah nampak usaha yang kita lakukan itu. 


tip hamil



Disini Kak Yang kongsikan cerita pengalaman wanita ini yang menantikan zuriat selama 6 tahun dan apa yang beliau amalkan.


Dalam hidup ini kita diberi dugaan & ujian yang berbeza dan pastinya setiap kesabaran itu pasti ada ganjaran. Saya dan suami menunggu selama enam tahun untuk menimang cahayamata dan hanya yang melaluinya sahaja faham, perasaan kami.


Saya mula mengamalkan set kesuburan shaklee pada Jan 2012, selepas 6 bulan mengamalkannya saya telah disahkan hamil. Semasa hamil dan didalam pantang saya juga menggunakan set yang berkaitan.

Lebih membanggakan sebagai seorang ibu sehingga ke saat ini bayi saya sudah berusia 5 bulan menikmati susu ibu sepenuhnya dimana saya langsung tidak mengalami masalah kekurangan susu walaupun di dalam bulan puasa.Selain itu, bayi saya mempunyai kulit yang gebu dan badan yang tegap.

Kesimpulannya saya mendapat pelbagai manfaat dengan produk shaklee bermula dengan set kesuburan, set kehamilan,set berpantang dan set menyusu. Bukan kemenangan yang saya harapkan cukuplah sekadar berkongsi secebis pengalaman. Nama bayi saya Nur Damia Najiha Binti Ismadi. Sekian.



tip ingin hamil 
TESTIMONI 15: SULHANA SHUHAIMI


Dapatkan produk shaklee dan konsultasi secara percuma. Insyaallah yang terbaik dari Kak Yang. Sila klik ikon dibawah untuk membeli SET KESUBURAN  ini.


SET HAMIL

HUBUNGI
Ela Ramli (Shaklee ID 1096765)

012-6203284
(whatsapp / sms / call)

r_rozila@yahoo.com
(email)

COD Shaklee : Ayer Tawar, Sitiawan, Manjung, Lumut
PENGEPOSAN KE SELURUH MALAYSIA TERMASUK SABAH & SARAWAK

No comments:

Post a Comment

Mohon kerjasama anda supaya membuat ulasan dengan baik. Ulasan bersifat spam tidak akan diterbitkan. Terima kasih.

KEBURUKAN INTERMITTENT FASTING YANG RAMAI TAK TAHU

Wahhh dah kurus!!! Bestnya!!!  Bagi laa tips. "Saya buat diet Intermittent Fasting je" "Saya buat diet Keto" "Saya ...