Wednesday 10 August 2016

Ostematrix hilangkan sakit tumit


Assalamualaikum.

Petang semalam saya ceritakan tentang diri saya sebagai SID,petang ni pulak saya nak cerita tentang kesan salah satu produk yang telah saya amalkan secara konsisten.




Alkisahnya,dahulu saya selalu mengalami sakit tumit yang teramat  sangat. Sakit tumit yang melampau bagi saya la..kalau orang lain mungkin anggap biasa kan. Saya kalau bangun tidur mesti kaki menjingkit-jingkit bila jejak kaki ke lantai. Sakit ya amat... kalau berdiri dan berjalan lama-lama pun sakit. Saya ni dah la suka window shoping, hujung minggu je ke AEON, tawaf 1 2 round...tapi bila dah sakit tumit macamni,terpaksa la kurangkn aktiviti tu (sedih rasenya)
Lagi 1 yang saya paling tak tahan,bila saya tengah drive tetiba datang sakit menyucuk-nyucuk kat bahagian tumit,sakit yang macam kena cucuk jarum tu. Boleh bayangkan tak.. tengah drive kat highway sambil menahan sakit, hentian rehat dah la jauh lagi..nak tukar turn suruh asben drive pulak.

Selepas itu, saya pun belek-belek la buku nutrisi,nak tengok apa yg sesuai dengan masalah saya ini. Jawapannya ostematrix. Selepas saya consume Ostematrix setiap hari 4 biji sebelum tido..akhirnya sakit tumit hilang. Seriusss memang hilang. Amazing sangat-sangat dengan shaklee effect ni. Yang best lagi pagi-pagi lancar je proses pembuangan.:-D

Kalau sesape yg mengalami keadaan mcm ni,memang ostematrix la yang saya akan syorkan. Memang terbaikk.

Nak tau lebih lanjut,nak tanya pape bole contact 0126203284. Insyaallah saya bantu.











Rozila Ramli Pengedar Shaklee Kawasan Ayer Tawar,Manjung
No. Tel:012-6203284
Fb: Rozila Ramli
IG: @ela_ramli

No comments:

Post a Comment

Mohon kerjasama anda supaya membuat ulasan dengan baik. Ulasan bersifat spam tidak akan diterbitkan. Terima kasih.

KEBURUKAN INTERMITTENT FASTING YANG RAMAI TAK TAHU

Wahhh dah kurus!!! Bestnya!!!  Bagi laa tips. "Saya buat diet Intermittent Fasting je" "Saya buat diet Keto" "Saya ...