Monday 28 November 2016

TAWARAN HEBAT PILIHAN RAMAI

Jawapan klise bile orang tanya nape join biznes MLM, sebab nak kaya.. opkozz la kan.
Memula saya join ni, bukan nak kaya pun,
sebenarnye tak tau pun ape yang shaklee tawar kan.
Ape yang best sangat dengan Shaklee ni,sampai ade yang sanggup berhenti keje walaupun dah keje best..engineer,arkitek,guru. Tak rugi ke?
Ade yg masih bekerja sekarang pun dah setting nak berhenti bile tiba 'saat' itu.

Ini lah yg menjadi tarikan daripada shaklee ni. 3C (cash bonus,car bonus,convention)

tawaran 3 c shaklee



Saya ceritakan sedikit macamane saya boleh terjebak dengan bisnes ini.

Saya join sebagai ahli ni sebab nak beli barang harge murah. Pastu bile dah join,saya sesaje la share kebaikan yang dapat selepas makan GLA iaitu produk pertama yang dibeli tu. Bila dah share, ade pulak kengkawan tanye pasal produk shaklee yang lain dan tetiba saya terjual dan tetiba dapat pulak cash bonus. Walaupun tak banyak,tapi sape nak bagi kannn...:-D

Selepasa kejadian itu,saya pun start la proses menggodek fail dan bertanya kepada upline ape yang ditawarkan. Baru la saya tau,shaklee ni ada menawarkan cash bonus yang mane dapat kalau kite capai point2 tertentu. Car bonus shaklee bagi jugak,yang ni terpulang pada kite nak buat ape..nak beli kete ke,nak simpan ke,nak bayar installment ke..suke hati kite. Last skali shaklee bagi kite pegi convention..free gitu. Sape nak bagi kan sume ni. Bile dah tau sume ni lagi la saya teruja.

Lagi satu yang saya suke pasal shaklee ni sebab takde istilah orang atas goyang kaki,orang bawah pulun buat keje. No no no..istilah tu ye. Yang ada sape buat keje lebih,die yg dapat..tu lebih halal kan. Cakap pasal halal,shaklee ni ade sijil halal jugak eh.


================================================================================
Cash bonus
· Ini akan diberikan kepada setiap ahli yg layak apabila mendapat 150uv..ni peringkat minimum. Jika ahli ini mendapat 3000uv,otomatik beliau akan mendapat bonus 4angka dan naik 1 rank.

Car bonus
· Shaklee ni takde nak bagi kete2 mewah kat setiap ahli yg berjaya tau. Jangan mimpi la..kalau nak kete mewah beli sendiri. Yg shakle bg adalah duit,yg bole dibuat bayaran installment bulanan. Kalau taknak buat installment,bole simpan je. Best x?

Convention
· Setiap ahli yg capai target,akan dapat point setiap point tu akan melayakkan mereka utk dapat trip percuma didalam dan diluar negeri. Pilihan di tangan anda.

. Kali ini, conference akan diadakan di Jepun sambil bertemu CEO Shaklee sendiri iaitu Mr Roger Barnett (juga pemilik Burberry). Manakala untuk orang Muslim juga diberi pilihan untuk pakej percutian 5 bintang secara percuma menunaikan Umrah. Ya Allah...best nye yang ni.

Teruja x? Saya memang teruja sesangat nih..tu yg berkobar2 nak buat sedaya upaya ni. Ade yg nak join x? Nak tau lebih lanjut,bole roger-roger saya.

pengedar shaklee ayer tawar





CALL/SMS/WHATAPPS : 012-6203284 

 FACEBOOK : ROZILA RAMLI 

 INSTAGRAM : shaklee_ela_ramli 

 PENGEDAR SHAKLEE AYER TAWAR 
 PENGEDAR SHAKLEE MANJUNG 
 PENGEDAR SHAKLEE SITIAWAN 
PENGEDAR SHAKLEE LUMUT 

 COD : AYER TAWAR/SITIAWAN/MANJUNG/LUMUT 

 POSTAGE : SELURUH MALAYSIA

No comments:

Post a Comment

Mohon kerjasama anda supaya membuat ulasan dengan baik. Ulasan bersifat spam tidak akan diterbitkan. Terima kasih.

KEBURUKAN INTERMITTENT FASTING YANG RAMAI TAK TAHU

Wahhh dah kurus!!! Bestnya!!!  Bagi laa tips. "Saya buat diet Intermittent Fasting je" "Saya buat diet Keto" "Saya ...