Sunday 27 November 2016

PENGALAMAN MEMALUKAN DI HQ PINNACLE


Sebenarnye cite ini agak memalukan diri sendiri dan klakar bile diingat-ingat semula..(masa menaip ni pun dah gelak..:-P) tapi saya cite je la kann.



Saya sebenarnye tak pernah pun pegi mane-mane branch,even kat ipoh tempat sendiri, sebab sumenye dihujung jari,so oder online je la senang kan. Masa nak pegi ke hq shaklee ni,kebetulan pegi kl so singgah la sekejap bole beli stok dan barang yang customer oder. Nak senang saya pun waze,asben saya ni ade masalah kalau tengok jalan jam,die jadi tencen dan gelabah. Saya suruh die sabar,tak jauh dah..bile sampai di Subang Jaya tu,die kate nak tunggu dalam kete. Saya ajak naik sekali tapi dia takmo. Die nak park je tepi tu, tetiba datang la guard katenye tak bole parking  kat situ,kalau nak parking kene rm10.00. Asben takmo dan kitorang pun pusing la cari paking lain yg berbayar sejam bape hengget dh tak ingat.


Bala lagi sebabnye parking penuh,4 kali pusing yg dapat hujung skali..pastu kne menapak. Pot pet pot pet la asben saya, Tu bab parking..settle.

Masuk pulak kat bngunan tu punye la besar,sebelum masuk kene daftar bagi IC dan die bagi kad akses by floor. Ni klakar...hahahha. Touch kt lif takmau2...bile orang masuk ktorg pun masuk..bile dh sampai level 8 tak silap nye,lif taknak stop....tak ke naya...hahaha. Nasib la de brader dlm tu,die suh kua n turun semula dan touch floor yg akak nak pegi. Turun la ktorg...sampai bawah touch lgi baru bole. Yeaayyy...dah sampai,bile tgok shaklee kosong,tolak pintu xleh.sampai la ade org tnye nak g mane. Saya jawab la bak beli barang...die kte sebelah sane kak...hahahaha. Malu weiii...asben dah gelak..kuang asam. 

Bile masuk je hq,woowwww...cantik giler. Saya berdiri je la situ,tak tau nak buat ape.hahahha. Last baru amik kertas isi oder,amik no..amik barang. Setle..
Masa turun dalam lif ktorang dh gelak berdekah-dekah..nasib xde org. Pengalaman sungguh.

Papepun saya belajar kan...kalau tak jadi camtu mana nak tau sampai bila-bila

Sekian...terima kasih kerana membaca dan ketawa.

Nak beli vitamin,bole roger ye.

Wassap/call : 012-6203284
FB : Rozila Ramli
Instagram : shaklee_ela_ramli

No comments:

Post a Comment

Mohon kerjasama anda supaya membuat ulasan dengan baik. Ulasan bersifat spam tidak akan diterbitkan. Terima kasih.

KEBURUKAN INTERMITTENT FASTING YANG RAMAI TAK TAHU

Wahhh dah kurus!!! Bestnya!!!  Bagi laa tips. "Saya buat diet Intermittent Fasting je" "Saya buat diet Keto" "Saya ...