Tuesday 29 November 2016

PENGGANTI PANADOL


Selalu dengar orang cakap 'ko ni tak cukup imunisasi la,asyik sakit je', tak pun 'badan ko lemah,mesti tak cukup imunisasi'.

Korang tau tak maksudnye?
Imunisasi adalah satu proses meningkatkan sistem kekebalan tubuh dgn cara memasukkan vaksin.

TINGKATKAN IMUNISASI BADAN



Imuniti pula ialah keupayaan utk mencegah dan melawan jangkitan.

Korang ade cara tak, nak kontrol dan bagi imunisasi kepada family korang? Yelaaa...sekarang ni kan ada macam-macam penyakit. Bila batuk lelama,dah ada jangkitan kuman kat peparu. Kadang kite tak terpikir pun tentang penyakit tu..huhu.

Sebab tu sekarang ini saya akan bagi macam-macam vitamin tuk family. Lebih baik mencegah dari merawat kan..takpe la kalau melabur lebih cikit kan. Kalau dah sakit nanti lagi la banyak duit keluar..huhu. Mintak simpang la..:-(

Antara vitamin yang saya bagi ialah NF ni la. NF ni berfungsi menguatkan sistem imun dgn menggalakkan penghasilan interferon semulajadi dalam bafan. Pengganti panadol NF ni,sebab tu NO ENTRY buat panadol kt umah saya.



Tingkatkan sistem imun

Tingkatkan sistem imun

Tingkatkan sistem imun




CALL/SMS/WHATAPPS : 012-6203284

 FACEBOOK : ROZILA RAMLI

 INSTAGRAM : shaklee_ela_ramli

 PENGEDAR SHAKLEE AYER TAWAR
 PENGEDAR SHAKLEE MANJUNG
 PENGEDAR SHAKLEE SITIAWAN
 PENGEDAR SHAKLEE LUMUT

 COD : AYER TAWAR/SITIAWAN/MANJUNG/LUMUT

 POSTAGE : SELURUH MALAYSIA

No comments:

Post a Comment

Mohon kerjasama anda supaya membuat ulasan dengan baik. Ulasan bersifat spam tidak akan diterbitkan. Terima kasih.

KEBURUKAN INTERMITTENT FASTING YANG RAMAI TAK TAHU

Wahhh dah kurus!!! Bestnya!!!  Bagi laa tips. "Saya buat diet Intermittent Fasting je" "Saya buat diet Keto" "Saya ...