Friday 2 September 2016

PENGEDAR SHAKLEE KAWASAN AYER TAWAR



Assalamualaikum.
Harini saya nak perkenalkan diri, saya Rozila Ramli adalah Pengedar Shaklee di kawasan Ayer Tawar, Sitiawan, Manjung, Lumut. Kalau sesapa yang mahukan vitamin dikawasan tersebut boleh la contact saya ye.


Pengedar Shaklee Manjung



Pengedar Shaklee Sitiawan

Saya menjadi ahli Shaklee pada tahun 2014, tetapi hanya sebagai ahli biasa yang makan vitamin untuk kegunaan sendiri. Saya mula serius dan konsisten dengan bisnes ini pada pertengahan tahun 2016. Sejak itu saya sudah mula mengorak langkah sedikit demi sedikit untuk berjaya dalam bisnes ini yang saya anggap sebagai bisnes family. Bermulanya saya dengan bisnes ini apabila saya sembuh dari cyst dan fibroid yang telah saya hidapi sekian lama. Sejak itu saya terpikir untuk berkongsi kegembiraan saya ini bersama dengan orang lain. 

InsyaAllah saya akan berikan konsultasi yang terbaik untuk customer yang memerlukan produk yang sesuai. Segala pertanyaan adalah percuma dan saya akan cuba consult anda dari hari pertama anda dapatkan produk dengan saya sehinggalah anda sihat dengan izinNya.


Whatapps/SMS/call : 012-6203284


IG : shaklee_ela_ramli

cod area : Seluruh Ayer Tawar, Sitiawan, Manjung, Lumut

poslaju ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak


Rozila Ramli Pengedar Shaklee Kawasan Ayer Tawar,Manjung No. Tel:012-6203284 Fb: Rozila Ramli IG : @ela_ramli

No comments:

Post a Comment

Mohon kerjasama anda supaya membuat ulasan dengan baik. Ulasan bersifat spam tidak akan diterbitkan. Terima kasih.

KEBURUKAN INTERMITTENT FASTING YANG RAMAI TAK TAHU

Wahhh dah kurus!!! Bestnya!!!  Bagi laa tips. "Saya buat diet Intermittent Fasting je" "Saya buat diet Keto" "Saya ...