Tuesday 21 August 2018

Pengedar Vivix Shaklee Manjung

Nama saya Ela Ramli, merupakan pengedar ViViX shaklee dan juga vitamin-vitamin shaklee yang lain. Saya adalah pengedar vivix shaklee di daerah Manjung.  


 Bagi anda yang inginkan vitamin shaklee di Manjung secara cod, boleh hubungi saya untuk kita berjumpa supaya saya dapat memberikan info dan konsultasi yang terbaik buat anda.

Vivix manjung

Yang berada di sekitar Hospital Manjung dan Sekolah Kebangsaan Seri Manjung, saya boleh hantarkan terus ke rumah anda ataupun boleh berjumpa di Rapid Manjung lama. 😊

Vivix manjung



Vivix manjung


Bagi yang berada berdekatan dengan pasaraya AEON, kita boleh set masa untuk berjumpa di sana. Disana mungkin lebih selesa untuk saya menerangkan tentang produk-produk ini serta cara pengambilan yang betul.

Shaklee manjung



Anda boleh klik disini untuk pembelian secara online.


HUBUNGI Ela Ramli 
(Shaklee ID 1096765)

Rozila Ramli (facebook)

012-6203284 (whatsapp / sms / call) 

 r_rozila@yahoo.com (email) 

 COD Shaklee : Ayer Tawar, Sitiawan, Manjung, Lumut 

PENGEPOSAN KE SELURUH MALAYSIA TERMASUK SABAH & SARAWAK

No comments:

Post a Comment

Mohon kerjasama anda supaya membuat ulasan dengan baik. Ulasan bersifat spam tidak akan diterbitkan. Terima kasih.

KEBURUKAN INTERMITTENT FASTING YANG RAMAI TAK TAHU

Wahhh dah kurus!!! Bestnya!!!  Bagi laa tips. "Saya buat diet Intermittent Fasting je" "Saya buat diet Keto" "Saya ...