Monday 13 August 2018

Pengedar Vivix Ayer Tawar, Sitiawan, Manjung


Anda mencari pengedar vivix shaklee di sekitar Ayer Tawar, Sitiawan dan Manjung? Ya...sayalah pengedar vivix di kawasan ini. Nama saya Rozila dan saya adalah pengedar vivix aktif di kawasan ini.

Bagi anda yang inginkan produk Shaklee secara cepat dan mudah, anda boleh hubungi saya untuk saya hantarkan terus kepada anda. Setkan masa dan tempat untuk kita berjumpa supaya saya dapat terangkan cara pengambilan vivix ini.


Pengedar vivix ayer tawar





Vivix ini sangat esklusif  dan pembelian dari pengedar yang berilmu sangat disyorkan supaya anda mendapatkan penerangan serta khidmat selepas pembelian yang terbaik. 

Tapi jika anda berada jauh dan diluar kawasan saya, anda jangan risau. Perkhidmatan pos ada disediakan dan saya juga akan sertakan jadual pemakanan dan pengambilan yang terbaik untuk anda.


Shaklee ayer tawar










HUBUNGI Ela Ramli (Shaklee ID 1096765)

 012-6203284 (whatsapp / sms / call) 

 r_rozila@yahoo.com (email)

 COD Shaklee : Ayer Tawar, Sitiawan, Manjung, Lumut 

PENGEPOSAN KE SELURUH MALAYSIA TERMASUK SABAH & SARAWAK

1 comment:

Mohon kerjasama anda supaya membuat ulasan dengan baik. Ulasan bersifat spam tidak akan diterbitkan. Terima kasih.

KEBURUKAN INTERMITTENT FASTING YANG RAMAI TAK TAHU

Wahhh dah kurus!!! Bestnya!!!  Bagi laa tips. "Saya buat diet Intermittent Fasting je" "Saya buat diet Keto" "Saya ...