Sunday 7 August 2016

Pengedar Shaklee Ayer Tawar, Sitiawan, Manjung, Perak

Pengedar Shaklee Ayer Tawar, Manjung, Perak

Assalamualaikum.

Mencari produk shaklee dikawasan anda? Tak ada yang terdekat dengan anda? Jangan risau, saya Rozila Ramli adalah pengedar Shaklee kawasan Ayer Tawar, Sitiawan, Manjung, Perak. Sebarang pertanyaan mengenai produk akan saya bantu dan konsultasi terbaik akan saya berikan kepada anda.

pengedar shaklee manjung




pengedar shaklee ayer tawar



Anda boleh hubungi saya 012-6203284 untuk mendapatkan produk yang anda mahukan. Cod ke tempat yang dijanjikan dan perkhidmatan pos keseluruh Malaysia.

Insyaallah, saya akan berikan servis yang terbaik.




Rozila Ramli Pengedar Shaklee Kawasan Ayer Tawar,Manjung No. Tel:012-6203284 Fb: Rozila Ramli

No comments:

Post a Comment

Mohon kerjasama anda supaya membuat ulasan dengan baik. Ulasan bersifat spam tidak akan diterbitkan. Terima kasih.

KEBURUKAN INTERMITTENT FASTING YANG RAMAI TAK TAHU

Wahhh dah kurus!!! Bestnya!!!  Bagi laa tips. "Saya buat diet Intermittent Fasting je" "Saya buat diet Keto" "Saya ...