Saturday 4 April 2015

PENGEDAR SHAKLEE DAERAH MANJUNG

Assalamualaikum.

Saya Rozila Ramli, Shaklee Independent Distributor, ID No 1096765. 

Saya telah menggunakan produk Shaklee sejak 2012 selepas keguguran pada 2011. Tetapi saya baru menceburi bisnes Shaklee ini sejak awal tahun 2015 selepas melihat kejayaan seorang demi seorang kawan yang berjaya. 

Oleh itu, saya akan sedaya upaya mengembangkan bisnes saya ini. Diharapkan pelanggan akan berpuas hati dengan konsultasi dan perkhidmatan yang akan dan telah saya berikan. InsyaAllah.




pengedar shaklee ayer tawar



Anda boleh hubungi saya untuk konsultasi percuma dan pembelian produk Shaklee.

COD bagi kawasan Ayer Tawar, Sitiawan, Manjung, Lumut, Lekir.
Dan pengedar seluruh Semenanjung Malaysia, Sabah & Sarawak.


Love,

Ela Ramli


pengedar shaklee manjung

No comments:

Post a Comment

Mohon kerjasama anda supaya membuat ulasan dengan baik. Ulasan bersifat spam tidak akan diterbitkan. Terima kasih.

KEBURUKAN INTERMITTENT FASTING YANG RAMAI TAK TAHU

Wahhh dah kurus!!! Bestnya!!!  Bagi laa tips. "Saya buat diet Intermittent Fasting je" "Saya buat diet Keto" "Saya ...